Utama > Testimoni > Testimoni Penggunaan Produk Annusyrah

Testimoni Penggunaan Produk Annusyrah

Degil dan Tidak Mahu Belajar

Nama Pengguna : Mohammad Amiru Bin Aziz.
Masalah Dihadapi : Tidak mendengar kata dan tidak mahu belajar.
Produk Yang Digunakan : Zaba, Penerang Hati
Cara Penggunaan : Sapu ke muka dan beri minum.
Hasil dan Kesan : Bertambah rajin belajar serta mula mendengar kata ibubapanya dan tidak degil lagi.

Putus Tunang 5 Tahun

Nama Pengguna : Hamba Allah
Masalah Dihadapi : Putus tunang selama 5 tahun.
Produk Digunakan : Hawa
Cara Penggunaan : Minum
Hasil dan Kesan : Putus tunang selama 5 tahun, minum Hawa. Selepas 7 hari bekas tunang datang minta perkahwinan diteruskan.

Resdung

Nama Pengguna : ANISAH JAAFAR
Masalah Dihadapi : Resdung yang kronik.
Produk Yang Digunakan : Lil ‘Uyun dan Ahmar
Cara Penggunaan : Minum dan dititik
Hasil dan Kesan : Setelah minum produk ini, penyakit saya berkurangan dan badan terasa lebih sihat.

Sakit Urat, Sendi-Sendi dan Ghout

Saya mengalami masalah sakit urat, sendi-sendi dan ghout. Masalah saya ini sudah berlarutan selama bertahun-tahun dan saya terpaksa sentiasa mengambil ubat (drugs) untuk menahan sakit saya ini.

Setelah saya diperkenalkan produk Annusyrah oleh Hajah Hanisah 019-9195215/09-7211306, penyakit saya semakin pulih dan saya tidak perlu lagi mengambil ubat (drugs). Saya sangat gembira dengan hasil dari penggunaan produk Annusyrah ini. Alhamdulillah, saya semakin sihat dan tiada lagi sakit sendi dan ghout.

PRODUK YANG DIAMALKAN
Produk yang saya amalkan ialah Ahmar, Lil ‘Uyun dan Zaba. Saya ambil produk ini 5 kali sehari selepas selesai solat fardhu.

AZIZAH BINTI YUSOF, Geting, Pengkalan Kubor, Kelantan

Masalah Rumahtangga

Pengguna : NURULAINA BINTI SAMION
Masalah Dihadapi : Masalah Rumahtangga
Produk Yang Digunakan : ZABA
Cara Penggunaan : Minum
Hasil dan Kesan : Alhamdulillah dengan menggunakan air Annusyrah selama 2 hari sahaja telah menampakkan kesan. Perangai suami saya telah berubah menjadi seorang yang romantik dan tidak lagi kasar dan serius, lemah lembut serta kasih sayang semakin terikat. Saya yakin dengan keberkesanan air ini dengan izin Allah SWT.
Tempoh Kesan : 2 hari

Tidak Mahu Minum Susu

Nama Pengguna : Hamba Allah
Masalah Dihadapi : Bayi tidak mahu minum susu.
Produk Yang Digunakan : Zaba
Cara Penggunaan : Sapu ke muka dan beri minum sedikit.
Hasil dan Kesan : Dalam masa 5 minit anak saya berhenti menangis dan terus menyusu serta tidur lena.

Kategori:Testimoni Tag:
  1. Tiada komen.
  1. No trackbacks yet.

Tinggalkan komen